Druga dimenzija

Svakom valjda dođe trenutak kad mora da podvuče crtu – gde sam bio i šta sam radio. Takoreći, da položi račune… mislim, u redu je, ali nisam morala baš ja, i baš sada… mislim, jedva četr’es pet, mogao je onaj odozgo da me pusti još malo…

Doduše, rekao je doktor da postoji tri do pet posto šanse da rezultati omaše. Hm, budimo realni, ja nisam nikad ni trojku na lotou dobila, baš će da me strefi tri posto. Al’ šta je tu je – ’ajmo čas da izvadimo to čudovište, možda mi zapadne neki histopatolog koji se preziva, recimo, Srećković…

Znači, prošla sam ovom ulicom ka garaži milion puta u životu i nikad, ali nikad se ni otkud nije čulo opelo. Mislim stvarno, sad je našao da umre taj tamo, božemeprosti. Plus sam juče naletela na sprovod kad sam pošla u vikendicu! Deset godina idem tim putem svakog vikenda, i baš sad sam morala pola sata da pratim pokojnika seoskim drumom… A onda me je dokusurio telefonski poziv, kaže čovek, dobar dan, ja sam iz cvećare Cveta, imamo buket za Vas, javite gde ste da Vam donesem. Rekoh, izvin’te, biće da je greška, još sam živa, vence primam tek ako ne upadnem u ona tri posto, a i to neće odmah…

Ipak je doneo… pazi kad nisu normalne, našle su negde drvo masline u saksiji, sa sve maslinkama i poslale mi! Plus napisale na cedulji „Volimo te!“. Ma da ih volim, to je blaga reč, nego ne znam da li umem da se prešaltam u tu njihovu „drugu dimenziju“ pa da primim energiju što mi šalju…

Ma dobro, možda je ovaj tamjan što mi sad presek’o put čista slučajnost. A možda je stvarno došlo vreme da polažem račune?! Bila sam dobra da ni mrava ne bih zgazila. Omak’o mi se neki, sigurno, ali računam oprostiće mi se, zbog dioptrije… Imam muža i decu samo da ih poželiš. Hvala nebesima, i drugarice koje umeju tako dobro da se zasmejavaju, mrtvaca bi digle. Pu, pu, šta mi je sa tim pokojnicima više…

Ne, stvarno, šta li sam zeznula? Jedino… jedino ako sam se kočoperila što sam zdrava… Mislim, kao ono kad imaš puno para pa misliš da možeš sve, i da su drugi dužni da šene oko tebe. U kafani, u parfimeriji, na pijaci. Na semaforu, kad naiđeš u bembari. Samo, to donekle još i ima smisla, ako sam zaradiš kintu. Onda se osećaš nekako posebno, kao, trudio si se, uspeo si, i to. Al’ ako preteraš, onaj o’zgo te šljisne po nosu pa ostaneš go k’o pacov, da se opametiš za sledeći put. A ovde… šepuriš se kad si ceo – kao da si nešto zaslužio, sve guzove zabacuješ kad hodaš, a ono, em ti palo s neba, em se i ne lomataš baš da to sačuvaš. A kad dođeš pred zid, pojma nemaš da l’ će ti se dati nova šansa da budeš skromniji…

Fuj, što su im gadno zeleni ovu čaršavi, prosto da poželiš da anestezija što pre počne da deluje. A doktor ružan k’o zmaj, mada ga bije glas da je super lik. Srećom pa doktorka fina, nego me nekako tužno gleda, i samo ponavlja „morate da se borite“. Ja kažem, ne brinite ništa, moj idol je onaj tip što ga je napala ajkula, a on je zveknuo pesnicom u lice i onesvestio je, pa kad su ga pitali kako je uspeo, on odgovorio „pojma nemam, iznervirao sam se“! Pa glupo da bedači žena… Hmmm, ajkula, more, masline… preplanuli mornari…

—————————-

Ovaj doktor i nije toliko ružan kad se nasmeje. …pazi manijaka, kaže upravo je drmnuo jednu domaću… šta, dobri rezultati? Zeznuo se mamograf? Mogu kući-i-hi-hihi…

—————————

A s mog drvceta, dok sam se tamo izležavala, opale i masline i svaki list.

Bacila? Taman posla! Poljubim ga svako jutro. I namignemo jedno drugom. Ma, znamo mi zašto…

maslina 3maslina opala

7 коментара

Објављено под Uncategorized

7 responses to “Druga dimenzija

  1. Uh..sve vreme strepeh a sad se slatko ismejah kako si ovo napisala sjajno, duhoviti aman tacno, aman zivotno!

  2. Sad si me…al’ ono… presekla.
    Nije da mislim da je to iz života, al mi ono drvce odnekud poznato.

  3. Šta da kažem osim da sam, ipak kucnula za sreću (tri puta u drvo, odole… ) ❤

Оставите одговор

